Jag är jätteLedsen!!!!!!

Att jag inte har bloggat i helgen, min dator har nämligen dampat ur :(
Men jaa, i helgen har jag varit barnvakt åt världen sötaste Jocke, lekt i ett dike med Fredrik (en i min klass), Jocke, och min lillebror xD
Och så har jag spelat MineCraft och bygger ett lavaslott :P
En vacker lego bild på mig från i helgen :D
Mina byxor efter jag varit i diket, jag trilla... NI VILL INTE SE MINA STÖVLAR... O.o
OM ni är snälla så kan jag ladda upp en bild på hur diket blev ;D
Jag när jag sköt pilbåge ;P, Fredrik sköt längre :(
En bild från när jag såg lördags reprisen av VD
SÖNDAG
Slirade sönder med de bästa i världen, Emms (edgar) och Tessa (gertrud)
<33
MÅNDAG
Jag har varit hos min Kompis Jenny hela dagen och lärt henne ALLT (nästan) om iPodar!
Och så cyklade vi ca 1,5 mil :) Och åt drottning glass
Jag börjar bli nyttig, för idag sprang jag ca 3 km (frivilligt!) OCh idag ägde jag, Blunk, VoW, Rickhard och EdS (Folk från klassen) ut alla i innebandy!!
OCH HÄR KOMMER SPOILERS TILL EPISODE 18!! SOM ÄGER SÖNDER!!! VILL SE HELA NU!!!
OBS SE EJ!!
UJUJUJ JAG VILL SE!!!
BYEBYE KRAM PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0