Jag har haft en

datorfri vecka och bad Blunk skriva :)
Men nu är min bästa vän och jag åter förenade igen ;)
Och nu är det jag som försöker få tag på Blunk -.-
Men jag har fått detta:
Jag har önskat mig en sån jäääääääääääääääääätttttttttteeeeee länge <3<3
Och ett skit fint halsband av en australiensk sten och en ÄKTA bumerang!
Allt det av min pappa som varit borta i en månade drygt och kom hem idag <333
men det är onödigt att sitta inne i detta fina väder så gott folk GÅ UT!!
Och Missa INTE VD ikväll!! Enligt Blunk/SpoilerKvinnan är det braa
och nu har mitt vackra twilight beronde kommit tillbaka av den världsbästa boken "TwilightSagan- den officiella illustrerade guiden". Men alltså jag fattar inte en sak. TWILIGHT ÄR SLUT! OVER! DONE! KAPUT! FINITO! LOPPU! Allt är filmat och klart... inga fler böcker planerade... ALLT ÄR SLUT!! OCH DET ÄR JU FÖR FAEN HARRY POTTRE MED ;(;(;( Ähh nu blev jag för deppad för att skriva mer. och Gå ut nu tycker jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0