Huvudvärk & Idetorka

Jag har huvudvärk, skrivkramp, ingen insperatoin och ide torka. Great!
Jag håller just nu på med ett manus med en sån jävla bra ide och början men nu har det tagit stopp!
And that sucks! förövrigt så sitter jag och chattar med min syssling som är galen och ängnar de sista dagarna på sommar lovet med att brohoppa.. o.O
Men jag har haft så fullt upp med filmredigering och som ni kanske vet så vet jag inte vad ordet ta det lung betyder. Ska försöka lära mig det ikväll :).
Men aja har inte så mycket mer intressant att säga just nu. PussPuss hej!

Ingen kan vara perfekt men alla kan vara sig själv

Kommentarer
Postat av: Blunk

Har också ont i huvudet 0.0

2011-08-05 @ 18:15:25
URL: http://blunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0