Mary-Kate and Ashley Olsen

Två tvillingar
Som var mest inne i hollywood/världen för ett tag sen men nu verkar de har blivit falling star?
Jag har inte hört ett minsta lilla pip från dem på evigheter!
Men jag tror de håller på att designa kläder eller något sådant nu.
Men jag hoppas "de kommer tillbaka" snart på skådis stjärn himmeln. Jag gillade dem.
Men när jag var minder så älskade jag böckerna med dem som huvudpersoner, men jag kommer inte ihåg vad de hette men det var typ 5 st. I en blev de vittnesbeskyddade och hamnade typ på Bahams jagade av en förymd juvelrånare och i en är de i Rom och går på modeskola.
Tumblr_lp2ifj76d51qmp0peo1_500_large
"Spegel Tvillingarna"
Idag är de 25 år
Jag älskar bara den där bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0