PhotoShop

Tjoo
Nu ska jag berätta hur min drömredigerare på blogg.se skulle vara. Svaret är enkelt: Som ett Word eller Publicer dokument! That would be awesome.
Och nu MOHAHAHA kommer jag att spamma bloggen med... PHOTOSHOP BILDER! Jag kan :D Jag har lärt mig photoshoppa :D
Och låtarna här nere måste ni lyssna på annars blir jag ledsen ;)
Speciellt New Tomorrow! Och om du inte gillar den ännu, lär dig att göra det ;)
Nu någon gång tänker jag försöka formulera ett långt fint vackert poetiskt inlägg men inte nu och när jag orkar / har tid (de har jag ofta men den slösar jag på att sitta och vicka på tårna, titta på data skärmen utan att veta vad jag ska göra i 10 minuter och sätter mig sen att spela sims 2 :D <3. p.s DET ska jag här någon dag ta och förklara min inveckalde familj med bilder och sånt, så se (inte) framemot de) och då ska jag byta typ snitt och fixa min design EXAKT som jag vill ha det. Nu skulle jag ha tid om jag inte har tänkt att sitta och photoshoppa ;D
Men jag publicerar inte bilder förrän de blir bra ;)
Haha det blev lång! Långt å Råddigt men råddigt kännertecknar mig eller?!
pUSS hEJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0