till Mina kära 2-5 bloggläsare

Tack för att ni läser min blogg.
Det där lät orginellt och vanligt jo. Och tråkigt. Men jag ska inte ge er att råddigt inlägg om varför det låter som jag tycker det låter som nu, det kan ni få senare. Ha nu fick jag också en ide om att jag ska skriva ett inlägg om åsikter, men inte nu.
Jag undrar några saker som bara NI kan svara på:
  • Vilka är det som läser min blogg? Ni kan skriva om ni känner mig (Jo Blunk, du kan tyvärr inte skriva att du inte känner mig) eller annars hur ni hittade hit.
  • Varför? Enkel fråga oftast svårt svar men jag ser framemot svaret. Även fast jag säker typ bara får ett
  • Är det jobbigt med råddiga inlägg?
  • Vad ska jag skriva om? Ska jag ha mera Vampyr nyheter? Musik? Bilder? Ska jag satsa på någge helt annat typ turotials (eller hur f*n man nu stavar det) om.. Nagellack, filmskapning, hur du klipper gräs? Ja variationerna är många.
Och SNÄLLA SNÄLLA svara alla som läser det här på frågorna snälla <3
Alla som svarar kan typ skriva en länk till någge som jag sedan sätter upp i menyn.
Puss å Kram å Hejjs på ER

Kommentarer
Postat av: Blunk

Men jag känner dig ju knappt 0.0 (XD XD XD)

Hmm, jag tror du visade mig hit :D

JAG VILL JU VERKLIGEN VETA HUR MAN KLIPPER GRÄS!!! DET BLIR NOG DET MEST INTRESSANTA ÄMNE DU NÅGONSIN PRATAT OM!!! :D XD XD XD

Hmm, du kan börja prata mer om.. How u kill a vampire XD XD XD

2011-08-10 @ 16:46:40
URL: http://blunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0