Ha jag e bara BÄST!

Det var igår vi (felanvänd term: JAG) skulle diskutera det senate VD (vampire diaries) avsnittet tillsammans (för mig själv eftersom ingen läser x) ). Så här kommer en diskussion med mig själv!
SPOILERSVARNING!!
- Jaha Alexandra vad tyckte du om avsnittet: Rose??
- Jaadu Alexandra jag tycker att det var ganska bra och tror att det är nu som merdith kommmer att komma in i bilden eftersom Elijhas började leva igen är det säkert nu de kommer att besöka mertidhs morfar och han ropar VAMPYYYRER VITASK.
- intressant tanke gång det där, får jag lägga upp det på min blogg??
- Ja men har du en blogg för det har jag med?
- Ja den heter www.thevampirelove.blogg.se
- coolt så heter min med!
Okej blev liiiiiite oseriöst men ändå xD
Men mit favorit citat är
Damon: But brohter you can die
Stefan: It is Elena
Damon: I will come with you
Stefan: You come with me?
Damon: It is Elena
Man måste nästan ha sett avsnittet för att förstå

 

Om ni vill lägga till något citat eller diskutera gör det i kommentars fälltet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0