Kvällen avsnitt med SPO!LERS

MASSOR AV SPOILERS
okej nu ska jag skriva exakt vad jag tyckte om avsnittet, ni måste ha sett det för att förstå.
Jag HATAR att Katehrine när hon e "gammal" är så SJÄLVISK hon borde hjälpa alla att rädda Elena men om vi tänker på att det kanske kommer att komma en tredje säsong så tror jag att elena överlever men who know!?
Men jag tycker att Elena och Katehrine skulle kunna bli vänner och att Elijhas kan ta och dö!
det är jobbigt nog att de ska behöva slåss mot klaus så ska Elijas och de där jefla TROLLKARLARNA vara på han sida och sabba allt *suck*
Och jag tycker så synd om unga KAtehrine med sina rentav djävulska föräldrar nen så var det väll på 1400-talet
Men egentligen kanske Elena borde dricka lite Kateherine blod och bli vampyr, hon och Katherine skulle nog bli starka nog att möta de ursprungliga.
Men jag tror inte Damon kommer över Elena helt bara för att Rose kommer.
(lägger in lite ramdom bilder från avsnittet)


nu har jag glömt resten av mina åsikter men detta avsnitt älskade jag! <3
Min åskiter kommer säkert tillbax imorgon ;D
Och ni kan diskutera det här men jag sätter in en chatbox imorgon ;)
Nu ska jag se vilka som vinner parlamentet Rött eller Blått parti och dricka tee :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0