Trööttt

Nu har jag varit duktig och fixat massoar av bok omslag :D
Men om det är föörr råddit säg till!
Jag ska organisera och förklara bättre imorgon samt katigorisera (svårt ord >.<) och lägga till TVÅÅ vd triologier till. För tro det eller ej det planeras att det sammanlagt ska komma ut 13 böcker! <33
Och föressten sen så är det BARA den första triologin + 1 som är översatt till svenska ännu men det ryktas om att det är ett annat bokförlag än Bonnier Carlsen (som gav ut de första) kommer att ge ut resten. Men ingenting är säkert, det är bara att vänta och se ;)  Jag kommer självklart med mera info när jag vet ;)
Men NU ska jag gå och se på tv så det såå!! Ha en trevlig kväll och ifall ni missade gårdagens vampire diaries avsnitt så kan ni se det HÄR
Sov sött
P.S Blunk om du läser det här får jag låna nightfall eller shadow souls eller vilekn du nu hade :D Du fick låna mina x) D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0