Halloj Vampysar XD

Tjena :)
Blunk här :P


Har läst klart Fruset Blod :)
Den slutar tråkigt tyvärr :P

Men den fick mig att bli väldigt ledsen iaf :D

Förressten är det bara jag (det tror jag inte XD XD)
Men jag saknar Vampire Diaries :D

Och Damon :)

Fast jag saknar lite hans elaka sida :O


Vem är er favvo karaktär? :)

Min e såååklart Damon XD XD XD
Det borde ni kanske veta? ;)

Just nu lyssnar jag på James Blunt - So far gone :)

Den e fin att lyssna på :)

Men den här e också fin :)


När jag tänker efter har jag faktiskt inte kört spelet KIngdom Hearts på vääldigt länge XD XD
Förressten gissa vem som fyller år imorrn? ;)
Det e jag ;)  Men typ ingen e hemma då ;(

Hejdå nu :)
Ni borde verkligen läsa Vampire Academy
Fast jag skulle sätta ålders gränsen typ 11 - 12 och jag e ju tolv imorrn :D

Bye bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0