"Harry Potter, the boy who lived comes to die"

Jag vet jag har haft rubriken förut men då hade jag skrivit fel och det stod Survived istället för Lived ;)
MEN NU E DET SÅ ATT JAG SKA SE HARRY POTTER OCH DÖDSRELIKERNA DEL 2 I 3D MED HANSIL IMORGON :D:D:D
Det kommer att bli helt jävla AWESOME!
Vilket Harry Utseende gillar ni bäst?
Jag älskar 3:an och båda i 7 an :D
Men idag har jag redigerat film och varit/e barnvakt åt min bror :D
Jag är på väldigt bra humör som ni kanske märker ;D
Och imorgon ska det shoppas :D
Jag ska visa allt i ett inlägg när jag kommer hem ;)
Men jag har ett mål på sak att köpa och de får ni se i ett tids inställt inlägg imorrn ;)
Men titta på den här :
MEN HELVETE HELVETE HELVETE VAD DET KOMMER ATT BLI BRA! FINNS DET NÅGOT I TRAILERN SOM DU KAN LÅTA BLI ATT ÄLSKA?!?!
"HARRY POTTER.
YOU HAVE FOUGHT VALIANTLY.
YOU HAVE ALLOWED YOUR FRIENDS TO DIE FOR YOU RATHER THAN FACE ME YOURSELF.
ON THIS NIGHT JOIN ME AND CONFRONT YOUR FATE."
"ONLY I CAN LIVE FOREVER"
" HARRY, WE CAN END THIS"
" I NEVER WANTED ANYONE OF YOU TO DIE FOR ME"
"Come on, Tom. Let’s finish this the way it started. Together."
ITS GONNA BE A EPIC, AWESOME, SAD, BEST AND THE TOTALLY END OF A WORDWIDE LIFECHANGE ;( <3
Och ha de bra :D
OCh jag vet att detta inlägg är råddigt men jag är HYPER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0