"Harry Potter, the boy who survived comes to die "

Kokololo.
JAg har faktiskt inget intressant att blogga om, inget alls. Och just denna vecka så har jag varken tid, lust eller ork.
Jag vaknar kl. 9 äter frukost och far på jobb och sen efter det far jag och spelar in film till 21 och sen somnar jag. Så om det inte kommer upp inlägg av mig e det därför. Och inte vet jag vad jag ska skriva om. Eller JO!
IDAG HAR HARRY POTTER OCH DÖDSRELIKERNA DEL 2 PREMIÄR!
Och nu är hela HArry POtter sagan slut ;(;(;(
Och nu ska jag skriva en kort (observera ordet kort) sammanfattning av ca 198984973
FAN! nu hade jag skrivit en jättelång text och raderade allt. yadgiuh gsou gUGA IUE THGOT .
äVEN FAST DE STOD KORT men kortfattat JAG kommer att sakna HP
Dålig uppdatering måste gå bye

Kommentarer
Postat av: Blunk

Förressten du!!!! Dimitri e skit dum -.- Men btw kan jag få låna typ Vampire Academy bok 5 och 6? :) Men.. Jag HATAR Dimitri!!!! :O (fast han e lite cool i slutet ;) ) Hoppas su e ledig någon dag :)

2011-07-15 @ 14:25:02
URL: http://blunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0