Im so HAPPY

Nu är jag A0x/Alex tillbax från filminspelning :D
Det har varit skit skoj och jag har lärt mi massor! Jag hatar att fylla år sent på året!!
Jag vill vara 13!!
Men iallafall har jag också läst de två första böckerna i hungerspelen!
De är jättebra! Lite råddiga ibörjan men blir bättre!
De handlar om en enligt mig grym värld i framtidens USA. Typ.
Och jag har hittat min Mason:
Callan McAuliffe
Men nu ska jag spela sims2 och kansek Skapa en ny blogg :D
ISåfall får ni börja följa den med tycker jag ;)

Kommentarer
Postat av: Blunk

:O Nej, nej :P Mason ska vara blond och vara mkt snyggare XD Får jag låna bok 5 och 6? XD XD XD

2011-07-21 @ 12:02:30
URL: http://blunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0