Löftet

Hejsan allihopa :)
Blunk här :)

För det första hoppas jag ni alla har ett underbart sommarlov ;)

Men
Jag tänkte också prata om Vampire Academy + vampyrer XD

Vem gillar ni mest? :)
Jag gillar Adrian, Mason och Rose :D
Jag gillar inte: Dimitri, Avery och Jill :P

Dimitri e skit läskig i 4:jde boken!!!!!!!
Jag får typ en känsla av lite smått Vampire Diaries över det :O
Men kan ju inte säga för några av er kanske inte läst så långt :)

Yeeaah!! Damon/Ian på stor skärm XD

Sen håller jag på att dööö typ eftersom jag inte får tag på nåra böcker XD XD XD
Rolit för mig va? :D
Tror ni det? :P

Okeej, men hmm...

Det e synd att det tar så himla länge att skaffa fram böcker -.-
Jag vill ha Vampire Academy, Vampire Diaries, Yu-Gi-Oh! och Naruto!!! :D

Hejdå allihopa :)
Sry att det inte blev så långt :P

Hehe..
Mr. Somerhalder skulle kunna vara Adrian XD
Det e iaf så jag tänkt han typ :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0