Shopping & Beslutsångest

Tjenare :)
Nu blev det inte riktigt som jag tänkt mig med kameran men allting går ju inte alltid som man hade tänkt sig.
Filmen var riktigt jävla awezome och sorlig!
Men nu ska jag berätta vad jag köpte
  • En Vit fin halvärmad skjorta som jag inte hittar bild på
  • Och en vit tröja med "ränder på ". Men ränderna är som siluetter av olika städer, bror och områden :)
  • Ett par blå basic jeans
  • En skoldagbok
  • En bikini
En sån men i gugltRACE MARINE W  MIX BAND PR S10 stripeOch en underdel i det mönstret  ^
  • Och en Vind och vatten tät jacka :)

BESLUTSÅNGEST
Jag ska som sagt köpa en kamera. Igår var jag säker på att jag skulle ha en Canon EOS 550D men nu vet jag inte längre. Idag när jag var till stan testade jag några andra också. Jag har ingen aning om jag ska ha en Canon eller Nikon, men jag vet inte varför men jag vill helst ha en Canon. Men jag är intresserad av 4 olika modeller. En Nikon och Tre Canon.
550 och 600 är mest lockande just nu.
Men vad tycker ni?
Jag är en amatör fotograf som vill ha en bra kamer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0