Hej hej

Hej på er :P
Det e blunk

Det var ett tag sen jag vet! Så bara för att Alex verkat glömma er så är jag snäll och gör ett fint inlägg :D



Jätte fint musik inlägg med Damon x Elena :)
Jag vet låten är lite trög men den sätter sig på hjärnan och sen går man runt och nynnar på den :P

Och för att inte hålla på med musik hela inlägget tänkte jag säga när nästa bok kommer ut :)

DEN KOMMER UT 25 OKTOBER  ;(  ;(  ;(  ;(  HEADBANG!!!!!!!!!!!¨

THAT SUCKS SO BADLY!!!! :(


Jaja men hoppas på att jag ska få sushi till middag *-*  Men det e inte 100 % utan typ säkert bara 15 % eftersom mamma och pappa kommer säkert glömma det :P  :(

Ska nog inte göra NÅGOT ikväll -.- Kommer att tråka sönder :(  Precis som jag gjort dom senaste HUNDRA TUSEN MILJONER 55555555 dagarna -.-   Dessutom kan jag inte spela minecraft idag :(  :'(


Jaja, man måste ju ta och överleva sådana dumma saker :P

hejdå

http://www.youtube.com/watch?v=46qQq8vAqLs&feature=related



DEN HÄR E SÅ ******************************* BRA!!!!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=onGCFnI9nHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0