Here I go again on my own goin' down the only road I've ever known

Hej :D:D. Igår var jag somsagt på dans och det var jättaroligt! Bara att jag inte riktigt e så pro på danserna ännu (A) menmen. Nu längtar jag till Haloween, jag vill riktigt klä ut mig och fixa! Och jag e så glad eftersom vi inte nästan har någge läxor alls, och jag skriver råddigt här (men det är jag inte glad för)
BTW så hade jag besöks rekord för månaden idag :D Och nu lovade jag ju att jag skulle sätta fortsättnigen på min "läskiga lissaårose" story så håll ögonen öppna ;)
Tumblr_lrl6jduhch1qcxpizo1_500_large

Kommentarer
Postat av: Blunk

Haha XD Tänkte också på det XD Och jag viiill att det ska bli halloween... _

2011-09-20 @ 20:21:25
URL: http://blunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0